Perfekt

Idag är det onsdag, mer än halva veckan avklarad och fort har det gått. Imorgon är det som jag nämnde förut öppet hus på gymnasiet och på fredag är det ledighet vilket jag tycker ska bli underbart skönt. Idag gjorde vi som sagt nationella prov i Svenska B. Det var inte speciellt svårt men jag kan inte skriva på beställning tyvärr det är inte min starka sida så därför får v se hur det gick. Efter nationella åkte jag hem i sällskap av my och pluggade religion och sen spray tannade jag ansiktet lite för att få färg. Det syns inte så himla mycket med det gör inget jag ville få lita färg så jag skulle slippa mycket smink och sen att känna sig fräsch är ju inte direkt något negativt heller.

Nu ska jag snart äta lite mat, ska sen göra mig i ordning och sen åka till min faster och fira hennes födelsedag, mys onsdag med släkten (längtar också lite efter min kusin som jag inte träffat på flera veckor)

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0