Trötthet

Jag känner mig trött som en jag vet inte vad idag. När jag kommer hem idag efter en ganska halv lång skoldag ska jag packa min rosa resväska med saker till Gotland, båten går klockan 20.00 så jag har ju tid på mig. Innan dess måste jag köpa ett par nya vantar, vore förargligt att sitta i en kall ishall halva helgen utan något på händerna och kanske på huvudet! Jag har läst mickis och maries papper inför deras vandring, fryser du som fötterna, sätt på något på huvudet, fötterna är mitt favoritställe att frysa om!

Nu ska jag reta mickis och försöka koncentrera mig på skolan "Du lär ju inte hitta svaret i en blogg My".. antar att samma gäller mig...

bye!


Kommentarer
Postat av: mickis

JAG ÄR KISSNÖDIG

2008-11-07 @ 09:57:31
Postat av: tilda

skit på dig!

2008-11-07 @ 09:57:58
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: mickis

gör det mig mindre kissnödig?

2008-11-07 @ 09:58:30
Postat av: Erica,

svar: ahaa, du är med i den gruppen! :D Har ni fått tag på alla människor än? ^^ Jag har kommit på en back-up (är ju med i er metodgrupp xD), om det skulle vara något så är/var Jonathans storesyster en av sångarna i den där gruppen Mio som gjorde några hits för något år sedan :P

2008-11-07 @ 10:12:36
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0