Tjuvstart

Jag smyg startar den här vintern med att just nu i detta läge äta lussebullar och dricka julmust och gud vilken glädje det är, dessutom fick jag avnjuta denna glädje kombination framför en brasa och Desperate Housewifes.

Har tänkt gå och lägga mig vilken minut som hellst, imorgon är det nationella prov i Svenska B (fem timmar) och så fyller min faster 50 år så det blir någon form av kalas/middag/fest där hemma imorgon. På torsdsag går vi tydligen bara halv dag för att sedan vara tillbaka i skolan för öppet hus som alla ska närvara på och sen på fredag som kompensation för öppet hus så är vi leda, ja när morgon dagens prov är överstökat så är det inte mycket jobbigt som återstår denna vecka.


Kommentarer
Postat av: S

själv är man ledig både torsdag och fredag ;) LOVE U !

2008-11-12 @ 12:18:14
Postat av: tilda

haha what? Din jäkla snorlobab avrför är du det för ! :D

2008-11-12 @ 12:45:43
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha snorlobba :D det var det värsta :D för vi på teknik e så sjukt grymma ;D

2008-11-12 @ 17:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0