Ingen är nog mer chockad

Dagarna i ända sitter jag och tittar på bilar.. Ja ni läste rätt alla.. jag tittar på bilar. Jag har blivit som sjuk av tanken på det här himla körkortet. Jag drömmer om det på nätterna, jag tänker på det ganska många gånger varje dag, bara tanken på att jag är på gång gör mig lycklig och nu dessutom sitter jag och tittar på bilar.. Jag chockar mig själv och min pojkvän som försökt få mig i flera år att engagera mig i hans stora intresse, bilar.

Nu är jag dock engagerad fyra år efter han började försöka engagera mig, bättre sent än aldrig. Nu är det nämnligen så att jag ska köpa en bil. Japp alla ni läste rätt igen, en bil. Jag, Matilda Linnea Strandberg ska köpa mig en bil så här lagom innan jul, så inga mer kläder på några månader nu. Det är inte så att jag är klar med körkortet, faktiskt har jag ganska mycket kvar men jag känner att den dagen som jag har det där körkortet vill jag ha något att ta mig runt i och kanske ska det motivera mig att jobba ännu hårdare när jag har något som väntar på mig, sen tar det ju ett tag att hitta något som talar till mig (som min kommande bil ska göra)

Jag hoppas iallafall.. Min pojkvän ska vara med på bilen, det ska ju vara hans också, vår "Åka runt i nynäs bil", ingen storslagen historia med andra ord men något med fyra hjul som går frammåt.

Nu ska jag på körskolan och sen är det pluggande som gäller.


Kommentarer
Postat av: My

Förhoppningsvis går din bil att svänga och stanna också;)

Annars vågar inte jag åka med dig:P

2008-10-13 @ 17:35:54
URL: http://myisabells.blogg.se/
Postat av: My

Ja du aknske ska testa att vara med i en sådan tävling ;) skulle bli mkt pris för dig :P

2008-10-14 @ 09:44:06
URL: http://myisabells.blogg.se/
Postat av: tilda

Det är ett plus i kanten bara om den kan svänga och stanna ;D Oh jo du kommer be mig om skjuts everyday!

2008-10-14 @ 12:11:54
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Erica,

svar: haha for real? :D



mitt körkort går det dåligt med xD

2008-10-15 @ 12:21:14
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0