whaaaaat a feeling

Höstlov och gud så skönt det känns. En helg vecka och lite till med avstånd till skolan, aldrig har jag känt att lovet kommer lägligare. Efter lovet blir det stressigt men det vill jag hellst inte ens prata om just nu...

Idag ska jag göra min "veckliga" städning, då städar jag i stort sett hela huset, annars på dagarna små plockar jag bara. Efter det ska jag vila en stund min huvudvärk är inte att leka med, sen middag hos mamma och sist men mysigast blir det idol tittande med mina gosiga vänner och jag tänker ha mjukisar och kofta på mig, pigggare än så känner jag mig fasen inte så inga gala klänningar ikväll, okej? Vi kan väll bara fira in lovet med slappa fredags outfits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0