Hemma dag

Idag är det fredag och jag är hemma och är totalt dunder förkyld. Jag har en sådan grym hosta att det gör ont i hela kroppen när jag hostar, suck, tre dagar kvar till Bryssel.. peppa peppa.

Jag ligger alltså framför tvn idag är är helt utslagen, jag dricker dessutom en himla massa tee, det är så det ska vara när man är sjuk. Helgen blir nog väldigt, väldigt lugn för min del för ja, jag orkar nog inte så himla mycket mer. Om jag hinner/orkar lördag eller söndag blir det shopping, jag längtar verkligen efter nya höstkläder.

Idag ska jag passa på att måla mina naglar och ta hand om mig själv, sånt man gör när man är sjuk. Naglarna lackar jag i mitt onödigt dyra behov av OPI lack, men jag är ju beroende av att måla naglarna så det får kosta nästan vad det vill när jag köper nagellack.




Till fingrarna Vodka & Caviar och till tårna Midnight in Moscow, det låter så lyxigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0