I'm such a good sister

Idag spenderade jag eftermiddagen med min lillasyster fyra år. Hon är antagligen det mest underbara som finns på hela jorden och bara tanken på henne gör mig lycklig, glad och helt varmt inombords. Idag spelade vi datorspel, vi spelade Ronja Rövardotter och jag är tydligen inte riktigt lika grym på spel som jag var förr.. Iallfall så lyckades jag spela över hennes sparade omgång som hon och min mellan syster spelat. Vi kom desutom ingen vart, stod still på samma ställe i spelet och trampade och alva.. ja hon började grina. Jag kunde inte hantera hennes gråt,  jag tog hem spelet.. och nu?

Jo nu ligger jag här i sängen och försöker ta Ronja någon vart i spelet så vi tillsammans kan spela det sen.. så min fråga lite halv sent en tisdags kväll i september är? Finns det någon där ute som vill förgylla mitt liv och fyra åringens med att komma någon vart på det här himla spelet... snälla. Erica brukade inte vi vara grymma på Ronja?

Kommentarer
Postat av: Erica,

Om du syftar på mig så har jag för mig att man ägde det där spelet som liten xD.



Vilken förvridning av min kommentar i NP förresten haha! :P.

2008-09-19 @ 10:22:49
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0