Lazy sunday

Idag har jag verkligen inte gjort någonting vettigt. Jag har sovit halva dagen och suttit rakt upp och ned i soffan och bara glott.  Ut gick jag för första gången klockan sju, då jag förflyttade mig hem till pappas soffa för att spendera ytterligare timmar med min syster, the hills och godis, usch.

Nu ska jag dricka grönt tee, det behövs verkligen efter dagen kostintag som i stort sett bestått av ingenting och bara godis nu på kvällen, dessutom är jag dunder förkyld och kan knappt prata.

Jag har jobbat på min önskelista idag, jag gjorde en lista med saker jag önskar mig till jul som jag vet redan nu, bara för att fördriva tiden, gud vilken trist dag, värre än mickis god damn it.. Nej tee var det..


Lillasyster
Bild: Playahead


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0