Time goes by but I'm holding on

Jag är hemma från Bryssel sedan två dagar tillbaka. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva Bryssel, det var bara hur roligt som hellst, en oförglömlig resa som vi aldrig kommer att sluta minnas, det var helt fantastiskt. För en mer detaljerad beskrivning om resan tycker jag ni ska läsa Nynäs Posten på fredag där jag och mickis skriver om resan.

Igår var vi på födelsedags middag nere på Kroken med halva tjocka släkten. Efter Kroken åkte alla barn och Peter & Carina hem till dom och sjöng singstar och dansade. Vi träffas inte så ofta men när vi väl gör det är det alltid ur trevligt och igår var verkligen inget undantag.







Kommentarer
Postat av: Erica,

singstar :D

2008-09-16 @ 20:30:40
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0