tråk

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, dagarna rullar på i vanlig ordning med skola. Jag ger en lista, jag orkar inte mer än så ikväll.

Favorittidning: Ehm, omöjligt har ni sett min tidningshög? Men ehmm.. Elle eller Vouge.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya mys tröja
Byter gärna garderob med: Vem som hellst i dagens läge!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sminktips till allmänheten: Har inga, jag sminkar mig inte ofta, kass på det.
Mitt rum kan beskrivas som: Ett helt hus med rosa och lila dekorationer.
Mig själv med tre ord: Hur var det? Ambitiös, Social och bestämd? Jag kan nog vara lite gullig ibland också.
Jag tränar:  För lite.
Jag ville bli när jag var liten: Jag har alltid velat skriva, det vill jag fortfarande varannan dag.

Nu vill jag bli: Just nu. Hmm marknadsförare.
Humör just nu: Väldigt glad men trött.
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming och spenat.
Hur många kuddar sover du med: En platt sak eller ingen, men med 1000 kuddar runt mig.
Favorit låt: Oasis - Wonderwall & Alicia Keys - No one, jag älskar de låtarna de betyder mycket för mig.
Morgon- eller nattmänniska: Utan tvekan natt människa, på morgonen tänker jag bara tio minuter till...
Sparare eller slösare: Aldrig sparat en krona i mitt liv, slösare.
Bästa film: Jag är en sucker för kärleks filmer så.. Pretty Woman eller The Notebook det är tajt.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre.

Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Haha bara ordet kittlas!
Största svaghet: Jag gråter när jag är arg, upprörd och besviken. Jag är dessutom väldigt svag. förlorar alltid i armbrytning.
Det här är jag bra på: Jag vet inte jag är grym på att prata och på att ehm.. prata?
Chips, morötter eller godis?: Jag önskar det var morötter men nej godis 
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Oftast städat men ibland när det är mycket att göra, stökigt.
Kaffe, te eller inget? tea, tea, tea.
Har du en besatthet? Jag är besatt av att titta på film och av att ikonerna på datorns skrivbord ska ligga jämnsides och i höjd med varandra annars är jag nervös att jag inte vet vart jag har dom.. haha shit nu blev det pinsamt.
Favorit serie: Utan tvekan "OC" men jag älskar Gossip Girl och Heroes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0