Young love

Min syster är en av världens snällaste personer, hon har ett enormt hjärta och är den eviga optimisten. Jossan är tillsammans med Adam som är en super gullig kille som verkligen, verkligen tycker om min syster, mycket. De är så gulliga ihop att halva mitt hjärta smälter, det var så speciellt när man var i deras ålder med pojkvänner och flickvänner och allt, det var så himla hemligt allting. När jag tänker på hur det var i deras ålder värmer det. Jag har aldrig tagit den där kärleken man kände i den åldern på allvar, men jag har börjat ändra mig nu, den är antagligen en av de starkaste kärlekarna man någonsin kommer känna, den första riktiga kärleken.

Kommer ni ihåg er första kyss? Första gången någon sa "Jag älskar dig"? Första gången det pirrade så där exta mycket i magen och hjärtat slog en massa extra slag? Eller första gången era hjärtan totalt krossades och det kändes som ni aldrig mer skulle resa er upp igen? Jag minns alla dessa gånger som de var igår, jag kan inget annat än le, det var nog äkta kärlek trots allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0