Alltid dessa bekymmer; ge mig en container med snygga skor!

Hela vårt hus är fullt med skor, det är mösspåtagning imorgon och som vanligt för mig är skorna det viktigaste, suck x2. Jag har frågat min kära pojkvän hundra gånger, är dom här snygga? Kanske ska jag ha de här istället? Kommer jag få ont i fötterna? det ända jag får till svar är ett himla mummel. Det är nästan så jag tar mitt pick och pack och drar till murran och frågar om hjälp men fan jag har ju massor att göra, jag har inte tid med sko problem. 

Nej nu ska jag ta tag i snapsvisorna, det är för jävla roligt, så det så. 


GOOOSCH! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-04-29 @ 23:48:18
URL: http://tpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0