bubble as in trubble

Det är så himla skönt ute idag, jag kan verkligen inte förstå att det är vår redan! Vintern var lång men det känns inte som det är dags redan? Vår leder till sommar och sommaren börjar med studenten... snart är det dags.

Vi satt iallafall ute hela eftermiddagen och gassade i solen fruktansvärt skönt var det, typiskt oss svenskar så fort solen skiner och tempen stiger någon grad förflyttar vi oss utomhus och kan inte sluta tjattra om hur underbart vädret är, sedan kommer molnen och tempen sjunker då går vi in och gnäller, alla känner igen sig.

Ikväll ska jag dricka lite bubbel och mysa tror jag och imorgon så ska sassa brassa firas med mindre festligheter det ska bli super roligt jag är super peppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0