De är inte lika små längre

Efter skolan idag sa jag till tamara att jag var tvungen att åka hem direkt eftersom jag skulle barnvakta "bebisarna" idag och även över natten. När jag kom hem möttes jag av ungarna i hallen och det var bara "hej och hejdå, nu drar vi ut till våra kompisar, ring när det är mat!" jaha så satt jag här ensam, vad hade jag förväntat mig att dem skulle vilja leka med mig eller? Inte direkt... så jag ringde tamara och vi lekte med tee och stenhårda bullar på eftermiddagen, super mysigt jag tycker om dig!

Nu på kvällen/eftermiddagen har vi tittat på twilight, ätit tacogratäng och nu tittar vi på madagaskar två, en sjukt rolig film!

Det blir alltid sent när jag e barnvakt, felicia brukar sova vid den här tiden men nu sitter hon rakt upp och ned i soffan, suck nu ska jag styra upp lite.

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0