Det är faktiskt vår ute

Just nu sitter jag på Espresso House på Vasagatan, jag ska snart bege mig mot Karlaplan för studentmöte, jag ska också möta min kära vän Mickan och kolla in Victors lägenhet och förhoppningsvis ta en fika. Ikväll kommer jag hem rätt sent, då blir det lax med fetaostsallad och olivolja. Ikväll ska jag också plugga lite och så ska jag ta hand om sovrummet och vardagsrummet det är fruktansvärt stökigt. Imorgon ska jag leka med bebisarna på kvällen & natten (Anton & Felicia) för herr och fru Palm ska åka på Palles födelsedagskryssning han fick i present.

Just det jag har shoppat en blommig kjol till mig själv, den har jag verkligen förtjänat, glädje shopping. Hade det inte gått som jag ville idag hade jag tröstshoppat så det spelar ingen roll jag shoppar hur som!

Nu ska jag ut på stan, köpa ett par nya skor jag spanat in och sugit lite på hela dagen och jag vill fortfarande ha så nu följer de med hem, bye!


Så här glad är jag för att solen skiner ute och för att det faktiskt är riktigt skönt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0