Glad påsk allihoppa!

Idag fick jag en super fin påskpresent, en vit peak jacka en tunnis som man kan ha nu i vår på promenader tex, men också som man kan ha på afterski i Åre i vinter, den är perfekt! Jag blev så himla glad jag hade absolut inte förväntat mig en påskpresent! Det var lixom en Glad påsk, lycka till, den här är du värd present för det var/är så mycket som händer just nu! Jag har iallafall jordens bästa pojkvän, varje dag, jämt!

Nu ska jag sätta igång och söka högskolor, japp ni hörde rätt idag är the day. Senare i eftermiddag ska vi hem till mormor och mysa med min släkt, jag längtar jätte mycket. Men nu måste jag sätta igång med det här, önska mig lycka till.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0