I-lands problem nummer ett

Började kvällen med thai mat med min sambo (hör ni hur vuxen jag är?) och hans bror hemma hos oss. Tittade sedan på talang och berg flyttar in. Ikväll skulle vi egentligen åkt hem till min pojkväns far och hans söta fru och badat jacuzzi men jag orkar inte och inte B heller, det är jobbigt att passa barn må jag säga.

Sedan körde min kväll ihop sig, två grymma filmer på tv samtidigt. Kunde inte bestämma mig för vilken, normalt när jag hamnar i den situationen går jag på skådisarna denna gång vart det dock körigt Brad VS Brad... shit! Jag satte på min älskade fight club till B med inspelning och stängde själv in mig med ljus i sovrummet med Orlando & Brad som i den underbara filmen Troja, så just i denna sekund njuter jag av livet och av veckan som gått, som jag faktiskt är riktigt nöjd med, jag har ju åstadkommit något bara det borde vara värt njutning och firande.

Jag blir helt fascinerad av de otroligt vackra kvinnorna i filmen, alltså hur de gestaltas som prinsessor och drottningar för Sparta/Troja.... jag skulle vilj vara en trojansk prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0