I'm me and no one else

Idag är första dagen på påsklovet och jag ka verkligen inte beskriva hur otroligt skönt det är! Solen skiner utanför fönstrena och det är vår i luften och jag är lycklig just nu, allt i livet står helt rätt till, kan ni förstå? Det kan bara hända på våren!

Just nu sitter jag inne och tok njuter av att det är så fint hemma hos oss eftersom jag tok städade hela huset igår, men snart ska jag gå ut i solen en stund och äta lite lunch, rostbiff och potatissallad, mums!

Just det!  Idag är det två månader kvar till studenten, exakt... tiden springer förbi och snart är det faktiskt slut! Jag har dagen till ära faktiskt köpt mig en till studentklänning av den  enkla anledningen att jag är tveksam till mitt första köp och därför ska se vilken som känns bäst, den ena kommer alltså med all sannolikhet att åka tillbaka!

Igår började mamma tjata på mig att börja skriva inbjudningar till min studentmottagning (det tycks vara tidigt men allt tar sin tid när jag ska göra det så jag förstår att hon örjar tjata nu) så jag ska sätta igång, hon tyckte jag kunde göra egna på daorn eftersom jag ju faktiskt går media "det blir mer personligt och roligare" jaja, min mamma är Student Hitler, det märks att jag är hennes första barn!

Nu ska jag äta och sätta igång med inbjudningarna och behaga mamma.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0