Vilka minnen som väcks med glass!

Någon hade bloggat om glass och jag var bara tvungen att göra detsamma! Surfade mig in på GB:s hemsida och hittade alla glasskartor från typ 70-talet och fram! Klickade mig in på 90-talet och hittade alla glasskartor från när man själv var liten. 1995 kartan är den första jag kommer ihåg, den är min favorit. På den tiden då jag var fem år älskade jag Banana Joe (grinade när jag inte fick den sommaren efter det) & den där isglassen me tre frukter. 1996 var det fötterna i den lilla påsen! Att titta på desa kartor väcker minst sagt många minnen till liv igen, ingen sommar utan GB glass! Kartorna har minst sagt förändrats (så även priserna) men det är de första två jag förknippar med sommar! Vilken var eran favorit?

   1995                                                                   1996

   1999                                                               2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0