2009-12-18

Hej hopp! Idag är det fredag.. skönt med helg, det blir dock inte direkt någon slappar helg i helgen utan jag har fullt upp med hur mycket saker som hellst att göra, trots det är jag super sugen på att göra något kul ikväll, eller iallafall träffa vänner, henkan ska ändå träna så jag får se vad jag hittar på. Har packat hela dagen, tvättat och monterat ner lite enklare möbler. När Henkan kommer hem ska jag åka till Sandhamn och städa och packa upp lite saker. Imorgon blir det Ikea och shopping, fan vad folk det kommer att vara. På söndag blir nog första natten i lägenheten, sen är det brottom att komma i ordning innan jul.

Usch vilken otroligt tråkig blogg det här är just nu, men det beror på att det inte händer så mycket mer än det här just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0