Baby boop

Oj vilken lång dag det varit idag, känns som den gått så fruktansvärt sakta! Började dagen med att packa korvar i två timmar, ja det är inte fullt lika konstigt som det låter.. felicias klass säljer korvar till klasskassan och jag hjälpte till att packa och sortera alla kartonger så de kom till rätt person, tog över två timmar. Efter det så läste jag bok halva dagen. Var hos mamma och hämtade ett paket, som skulle innehålla ett par leggins jag längtat efter väldigt mycket, blev super besviken snacka om att en bild kan ljuga. Under träningen så ringer henkan och talar om att Anton skadat sig och att ambulans är på väg.. så jag fick agera hjälp för att få ihop alla aktiviteter åt familjen Palm i och med det, men det gjorde jag med glädje! Anton fick åka ambulanshelikopter till Astrid Lindgren stackaren.. håller alla tummar jag har för att han snart kommer att må bättre, lille plutten. Efter vi var hemma från ishallen, sandhamn, handling osv osv.. var klockan halv nio så det blev en väldigt sen middag.

Nu ligger jag i soffan, bloggar.. väntar på att Palle ska höra av sig om hur Anton mår. Ska hoppa in i duschen och sen sova, imorgon är det skola och jag ska åka kl 06.00, fy!

Och förresten!! Jag kom in på den kursen jag vill gå på Södertörn i vår! Men vad som kanske är ännu bättre är att jag har en VÄLDIGT bra reservplats på Journalistlinjen på Södertörn, kan det vara så att min tur vänder?! Håll tummarna för det!

Puss och kram och godnatt sötnosar.


Kommentarer
Postat av: els

grattis till kurserna! :)

2009-12-12 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0