Bläsch vilken dag

Jag har haft en sån fruktansvärt tråkig dag och kväll. Jag har nästan dött av tristress.. kanske kan det bero på att jag inte gjort något kul på hela veckan eftersom vädret inte tillåtit några trippar längre bort, kanske för att alla mina planer blivit inställda av olika anledningar.

En sak som dock varit super bra var att jag vaknade av att en av mina underbaraste vänner ringde och "väckte" mig imorse. Vi pratade länge om livet och problem.. det har blivit mycket av det mellan oss den senaste tiden. Jag antar att det är så det är..när man har en vän som man litar sådär läskigt mycket på, som man haft i sitt liv sådär galet länge och som vet fruktansvärt mycket om en, så mycket att man ibland inte behöver säga något för att hon ska förstå, det är bra det, hon är bra, vi har det bra.. Vi har planerat in en riktig tjejhelg i januari, roadtrip 65 mil, jag längtar, det är precis vad vi behöver baby!

Henkan erbjöd sig att laga taco ikväll "Inga problem hjärtat jag fixar det".. skönt tänkte jag och taco blev det. Efter någon timme slumrade jag till i soffan för att vakna en halvtimme senare och vad möts jag av? Mat, disk, stekpannor, skräp, rester och ljus står och brinner.. själv har han gått och lagt sig. Ibland är livet bra underbart.. är det bara jag som fått för mig att disken ingår i matlagningen? Iallafall sin egen disk. Nu får jag snällt städa undan det, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0