Dan för dan före dopparedagen

Hur mår ni där ute? Jag mår helt okej.. har fortfarande ont i ryggen och har haft ont i magen fram och tillbaka hela dagen, jag antar att det beror på att jag är stressad. Dock har lungnet infunnit sig i min kropp nu.. jag har insett att jag kommer att hinna med allt jag vill hinna med imorgon, utan problem.. jag kan tilll och med ta en välförtjänt sovmorgon, det känns grymt skönt och jag börjar äntligen känna lite julefrid.

Morgon dagens att göra;
x Handla rött nagellack
x Köpa två glasburkar eller dylikt att lägga julgodis i
x Handla mjölk osv
x Torka alla golv
x Packa upp lådan med saker som ska in i badrumsskåpet
x BAKA
x Ta in granen och klä den
x Äta skinka framför Bingolottos uppesittar kväll

Nu tänkte jag slappa ett tag i soffan framför sex and the city.. sen blir det sussning på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: Sara

od jul på dej :)



Jag har gjort en egen version av årets vinnarlåt...=)

Du skulle göra mig en jättetjänst om du ville lyssna på den och ge den en liten röst. Lyssna först... och rösta bara om du tycker den är bra. =)



Ha en härlig Jul! /kram <3

2009-12-23 @ 00:19:44
URL: http://frominsideout.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-23 @ 00:54:08
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0