Draft: Dec. 14, 2009

God kväll! Imorse när jag vaknade var jag bara så glad över att det snöat mer i natt och att det i och med det låg massor med snö på backen imorse när jag gick upp. Jag är dock lite ledsen för att jag ännu inte hittat min julstämning, den är som bortblåst, jag känner mig mest stressad över att det är jul om tio dagar inte speciellt glad och stämningsfull men jag antar att det snart kommer, det är faktiskt ingen av de jag pratat med som känner julstämningen än. Tror det kan bero på allt detta strul kring flytt och grejer, tidigare har jag känt att jag vill vara ute härifrån innan jul men nu känner jag mig stressad, är det någon idee' att flytta innan jul... hinner vi?

Idag har jag städat och packat, det börjar ta slut på saker nu, äntligen.. Imorgon ska lägenheten städas en sista gång, sen blir det med största sannolikhet till att börja flytta imorgon..

Nu lyssnar jag på julmusik, jag ska laga mat nu och sen slå in paket och äta pepparkakor framför "Sunes Jul" det är de roligaste som finns, jag tröttnar aldrig någonsin. Mackan har sutitt och skickat roliga Håkan Andersson citat till mig hela eftermiddagen så nu måste jag se alla avsnitt, den här julen igen.


Förstår ni att julen står runt hörnet och att endast ett ljus till ska tändas?


Kommentarer
Postat av: els

läckraljus!

2009-12-14 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0