En sån här förbaskad lista

Tio första
Första bästa kompis: Erica Eliasson, massa år.
Första bil: Hmm.. återstår fortfarande att se.
Första kärlek: Måste varit någon kille i min klas...
Första husdjur: Måste ha varit mina dvärghamstrar piff och puff, eller var det bill och bull?
Första semester: Hmm undra om det var den där gången vi var i Danmark och jag sket på pappas rygg...
Första jobb: Norberg & Nilsson, helskotta vad jag slet!
Första riktiga kärlek: Första gången det pirrade i magen på riktigt.. Mackan.
Första piercing: Öronen, jag har inget annat.
Första konsert: Måste varit Britney Spears med mickis, pappa och Tompa.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Hjälp jag kommer inte ihåg.. smirnoff ice kanske, bättre att fråga Johan om detta!
Senaste bilfärd: Till Ica i förrgår då jag köpte glass.
Senaste filmen du såg: Svensson Svensson filmen.
Senaste ringda telefonsamtal: Bulan.
Senaste bubbelbadet: Hmm, hema hos Peter och Carina för typ två månader sen med Amanda.
Senaste spelade cd: Lady Gaga.
Senaste inköp: Så här i juletider kan jag inte avslöja detta!
Senaste gången du grät: Jag har inte gråtit på flera dagar.. måste varit förra veckan typ!.
Senaste måltiden: Igår var jag lat och köpte en färdig kycklingsallad från Ica, sen dess ingenting förutom två salamiskivor och ett hubba bubba idag.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Jag tror faktiskt inte på kärlek vid första ögonkastet så nej.
Fastnat med blicken i någons urringning: nej
Fått ditt hjärta krossat: Once
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
Busringt till någon: Självklart, det var ju det roligaste so fanns förut!

Sju saker du har på dig just nu

1. Rosa mjukibyxor från Victorias Secret
2. Vita ankelstrupor från Nike
3. En väldigt urtvättat svart munktröja från Peak
4. Ett svart linne från Gina Tricot
5. Mitt silvriga älsklings armband från Pandora
6. Svarta underkläder
7. Ett par tofflor från Top Shop


Sex saker du gjort idag
1. Skrivit tenta
2. Tittat på Svensson Svensson
3. Druckit te
4. Druckit julmust
5. Blivit knuffad ner i snön och blvit dyngsur
6. Skrattat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Dator
2. Min kärlek mobilen
3. Pojkvän
4. Vänner
5. Mitt täcke

Fem personer du kan berätta allt för
Det är faktiskt rätt många personer jag känner att jag kan berätta allt för men det är få jag gör det för men det är väl mest.. Mickis, Jessica, Tamara, Henkan och pappa.

Tre val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör
1. Resa och se platser likt inga andra
2. Finna total lycka

En sak du ångrar
Det finns mycket saker som jag ångrar, men kanske är det mest saker som jag aldrig gjorde.. jag tror inte på att gå och grubbla på saker man kunde gjort annorlunda.. man blir inte klokare av det.

Kommentarer
Postat av: mickis

hahaha sket pa pappas rygg?? ditt lilla ackel!!!

brittan var en hojdare, tror jag talar for bada mig sjalv och far min nar jag sager det ;D

2009-12-18 @ 02:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0