2009-12-07

Usch jag är så trött hela tiden när det är så mörkt ute dygnet runt, det känns som det är natt hela tiden och jag blir super seg och orkar inte göra någonting. Att det regnar hela tiden gör det ju inte direkt lättare heller..rätt underligt hur man kan påverkas så mycket att väder.

Idag bestämde jag mig för att jag inte skulle göra någonting förutom att plocka lite och tvätta och det är de jag har gjort, faktiskt väldigt skönt.

Nu lyssnar jag på nostalgi musik, är det inte härligt!? Jag älskar det, de dyker upp så mycket minnen när man hör vissa låtar.. Jag har mycket musik som påminner om sommaren 2006, den bästa sommaren någonsin.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0