En vecka kvar till jul

Usch vilket riktigt busväder det är ute och har varit i tre dagar nu, det bara snöar, snöar och snöar, sen blåser det storm också, det är svårt att avgöra om det bara yr snö eller faktiskt snöar... men nej just nu snöar det, mycket!

Skulle åkt till stan imorse och köpt mina två sista julklappar, men både jag och mitt tågsällskap bestämde oss för att skita i det, sängen lockade mer än att gå ut och bli en snögubbe på två minuter och säkert inte ens komma till stan pga all försening och inställda tåg, får se om jag ger det ett nytt försök imorgon, det beror på vädret.

Idag ska jag skriva klart tentan, den ska skickas innan jag går och lägger mig (har en känsla av att det kommer att ta hela kvällen och natten att bli klar) men så får det bli isåfall, sen har jag en tenta som jag ska göra nästa vecka, en salstenta efter jul, två seminarium och en vetenskaplig artikel, sen är jag klar i Gävle... yes, yes, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0