Fredag kväll

Ikväll är det inget fredagsmys, Henkan har precis åkt till Gotland och inga av mina kompisar är hemma ikväll. Jag är trött och orkar inte gå ut, men vill ändå göra något. Med andra ord vill jag att folk ska komma hem till mig och att jag själv ska slippa gå utanför dörren ens ;D, vilka lyxproblem, jag kan ju bara ta bilen och åka dit jag vill men nej jag tror jag blir hemma ensam i vardagsrummet ikväll, det låter faktiskt inte helt fel, även om det är lite trist. Imorgon därimot då tänker jag inte ligga hemma ensam.. aldrig, jag ska försöka få någon att sova här också, jag vill ju inte sova ensam, jag gillar inte det!

Nu blir det iallafall chips och idol! Jag tror att Tove och Erik går vidare, annars blir jag super ledsen! Frågan är bara vem som vinner nästa vecka, Erik eller Tove!?!

Nu blir det idolmys själv! Puss och kraaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0