Klappverkstan

I år hade jag tänkt att jag skulle ta det lungt med julklapparna. Jag skulle inte köpa för mycket julklappar och jag skulle tänka igenom mina köp noga. Jag har lyckats hålla det där med att tänka igenom köpen noga, att jag dock inte skulle köpa så mycket julklappar, det därimot lyckades jag inte med. I eftermiddag har det varit klappinslagnings verkstad här hemma (Hög prio: måste göras för att kunna flytta allt imorgon) och i förmiddags var det inhandling av det sista som gällde för min del, därimot har min kära sambo inte köpt någon av "sina" julklappar, tur att han har en flickvän som fixat klappar till halva hans familj också då (de enkla av dem dvs tjejerna). Mormor och Ronny ska få sig ett paket nästa vecka också, modell enklare.

Nu börjar jag komma i julstämning, gör inte ni det? På tv:n är det Grinchen, på bord och i fönstren brinner ljusen, ute snöar det, marken och träden är fulla av snö.. jag ska nog ta mig en kopp glögg, ja det ska jag faktiskt göra, det blir Icas vanilj glögg, den är underbar!

Om det inte vore för att jag har hur mycket tvätt och annat att ta tag i så skulle stämningen vara på topp men det är bara lee och göra det bästa av situationen, inga mer sura miner fram till jul nu, inte en ledsen min, det här är ju den bästa tiden på året. Därimot är julen full av saknad, jag saknar er mina bästa vänner. Tack för det underbara julkortet Jess, jag köpte en kylskåpsmagnet i form av en ängel idag att sätta tillsammans med ditt fina kort.


Här är några av årets julklappar.. pappa, Jossan och Carina, det är ingen idee att ni letar era klappar ligger inte här, ni är fööööör nyfikna för det ;)


Kommentarer
Postat av: jess

varsagod vannen! =)

saknar dig massor...!! <3

2009-12-20 @ 19:41:50
URL: http://jessintheapple.blogg.se/
Postat av: joss

En annan är inte lika nyfiken som du! hahaha

2009-12-23 @ 00:07:48
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0