Lucia tjuvstart

I natt satte jag uppe sådär farligt sent, in på morgonkvisten nästan och löste världskrisen, fattigdomen, världsekonomin och annat viktigt, eller njae nu ljög jag det handlade om väldigt mycket enklare saker än så! Skulle möta Mickan för frukost på Mocco kl 09.30 men trött som jag var så sov jag över hela vårt möte.. utan att vakna av fyra larm och en ringande telefon, eller jag vaknade när tåget skulle gå så Mickan behövde faktiskt inte ens gå ur sängen. Åkte senare in till stan för läkarbesök och innan hann jag spendera lite pengar. Hann precis med tåget hem och när jag kom hem så bytte jag om och tittade lite på tv innan jag åkte till marcus och mötte upp Marcus, Johan och Sandro sen gick vi till musikskolan för att titta på Vias luciatåg, söt lucia! Hade inte världens mest seriösa lucia sällskap.. johan smsade hela showen, sandro satt med armarna i kors och mackan satt bara och paxade.. men det är de som är charmen med dom!

Efter att jag hämtat bilen hos Hellman åkte jag hem och sen vidare till Svanis luciatåg där min syster var ängel, de var så duktiga. Skulle inte gått men allting löste sig tillslut ändå, tur det för det var ett fint riktigt, klassiskt luciatåg..

Nu har jag kastat mig i sängen med ett rykande färskt avsnitt av GG, efter det ska jag sova ett par timmar, jag ser dubbelt.. försöka ta igen att jag sovit 6 timmar på de senaste två dygnen, vi får se om jag lyckas sova tills imorgon bitti!

Imorgon blir det party, woho tjoho tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0