My love is Lady Gaga!

Jag bara älskar låten Bad Romance med Lady Gaga, har gjort det ett tag nu, men videon är over the top! Den är så fruktansvärt bra, så otroligt läcker och Gaga bjuder mer än vanligt på sig själv, hon är en entertainer av världsklass, så fruktansvärt läcker, snacka om att bjuda på sig själv! Ni som inte sett videon bara måste göra det!


Jag kan inte förstå hur någon kan säga att hon är ful! Hon är hur snygg som hellst, de måste verkligen bara grunda det på hennes extrema sminkningar, hår och outfits som inte faller alla i smaken! Jag gillar det dock, det är så det ska vara. Hon är Craaazy! Man ska nog ha i bakhuvudet dock att Stefani själv säger att Lady Gaga är hennes alterego och alltså inte vem hon är i verkligenheten.. synd jag hade hoppats på att det trippade runt någon lika cool som Gaga i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0