Only God can judge me

Jag har precis skickat jordens absolut längsta mail till mickis.. jag behövde få ur mig en massa saker som tynger mig, det är svårt när de man litar på mest på hela jorden är någon helt annanstans än där man skulle vilja ha dem.. här. Är ni ofta förvirrade? Jag är det hela tiden.. jag sover dåligt, på nätterna tänker jag, då kan jag inte sova.. jag somnar efter många timmar av total utmattningen och när jag väl somnat så kan jag sova länge, länge, länge.. dock vaknar jag i mellan åt..

Ibland undrar jag vad som är rätt i livet? Vet man någonsin det? Just nu vill jag bara leva livet och ha roligt, inget mer, jag vill inte grubbla och inte tänka jag vill bara ha roligt.. don't judge me.. jag var aldrig en trotsig tonåring.. nu kommer kanske lite av det, jag vill bara köra mitt race.

Kommentarer
Postat av: mickis

jag hoppas mina ord gor nagon nytta. vi ar snart hemma igen, vi ska fa det att vanda tillsammans!!

alskar dig <3



forresten, jag var aldrig en trotsig tonaring? haha i helvete heller ;)

2009-12-08 @ 05:32:29
Postat av: Tilda

haha det var jag ju inte ;) du snackar bara skit! Isåfall var du också det mitt hjärta ;)

2009-12-08 @ 12:59:12
Postat av: mickis

tssss tilda den vilda

2009-12-12 @ 09:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0