tisdag

Hallå! Hur mår ni? Jag vaknade i morse med jordens mensvärk, aldrig roligt.. jag skulle åkt till stan och shoppat men det gick inte för sig! Istället la jag mig på soffan med värmepåse, tee och två värktabletter tills det kändes bättre. Efter det så kollade jag mig omkring och konstaterade att en STOR städning är mer än nödvändigt här hemma så jag satte igång, nu är vardagsrummet skinande rent, nu ska jag ta tag i sovrummet och sen även köket (som jag skjuter på) vi har nämligen ingen diskmaskin här uppe än, eller den är inte i kopplad, det är därför en massa disk att ta hand om och flaskor m.m från helgens bravader!

Nu pausar jag framför datorn några minuter och håller utkik efter brevbäraren som borde ha med sig min Gossip Girl box idag hoppas jag, hallå vart är du? Senare idag kommer Stina och kanske någon mer babe hit, vi ska planera nyår, mat osv och sen också åka och handla redan idag tror jag, mys.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0