Update om helgen

I fredags var jag uppe så till typ fyra-fem pga jag inte kunde sova, som vanligt så snurrar saker i huvudet och jag kan inte somna och blir i och med det galen och då ökar inte chanserna för att somna.. gick upp kl 10 igår morse och gjorde mig i ordning, åkte sen hem till Garp för att plocka upp Sandro som skulle åka med mig till Sunnerby och kolla på fotboll, men han var inte klar när jag kom så jag läste tidningen medans de andra åt frukost/lunch.

Tittade på fotbollen i typ två timmar, sen åkte jag hem och plockade lite innan jag åkte och handlade med mamma och sen åkte hem till deras nya hus och åt korv. Släppte av mamma och alva hemma och åkte sen hem till pappa och åt middag runt halv sex, fläskfilegryta med pommes, en favorit! Efter middagen åkte jag till Sorunda igen och tittade på fotboll med Stina och kompisar till henne, eller dom jobbade och jag sprang fram och tillbaka. Efter att Sandro och dom åkt ur cupen så väntade jag på honom medan han duschade och sen så åkte vi till Johan, meningen var att jag skulle skjutsa honom dit och sen åka hem, men jag blev kvar. Jag och Johan åkte ner till nynäs runt tio för att hämta min syster som skulle sova hos mig eftersom jag inte ville vara ensam! Så vi plockade upp henne utanför hennes kompis sen åkte vi tillbaka till Garp. Där bestämde vi att vi alla skulle se film, jag lovar att vi höll på i minst en timme att bestämma film, alla ville se olika.. vi satte på minst tre filmer och stängde av igen, allt från någon actionfilm till Disneyfilmen "Oliver och Gänget". Vi tog sen "Borat", som jag trodde jag skulle hata, sa till och med att jag inte skulle skratta en gång under hela filmen, det höll 2 min ungefär, jag skrattade så jag grät ibland! Efter den filmen såg vi "Tomten är far till alla barnen" och skrattade lite till, hur underbar är inte den filmen?! Dock skrattade jag nästan mest åt Marcus som kunde nästan varje replik! 

Efter allt filmtittande och soffslappande så var jag och jossan så fruktansvärt trötta och klockan var runt tre! Vi bestämde oss för att vi skulle åka hem, bara ett problem; kunde knappt hålla ögonen öppna och utan glasögon när jag är sådär trött, då ser jag dubbelt, ville inte köra hem så Marcus erbjöd sig att köra hem! Macke körde hem till honom (med stopp i Ösmo där vi fick stanna och leta efter mina nycklar) och från Marcus körde jag hem sen, hoppade i säng, låg och pratade ett tag och somnade som två stockar.

Vaknade tidigt imorse, städade och nu är jag hemma hos pappa, ligger i Jossans rum och nu ska jag vila och se film, trött, trött, trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0