2/2

Idag började jag dagen med att försova mig, sen var jag och Camilla i den stora staden och jobbade på projektarbetet. När vi kom hem var det bara slänga i sig lite mat och sen till Tamara för att jobba mer projekt! Runt klockan nio åkte vi till ishallen jag och B och kollade lite på A juniorerna. Efter hokceyn åkte vi hem, jag la mig i sängen och trodde jag skulle få sova men då kom Andreas & Therese förbi, vilket absolut inte gjorde mig någonting! Vi pratade och kopplade in deras kamera i tvn så vi kunde titta på alla deras bilder och jag som fortfarande inte kan skratta utan att det gör ont fick verkligen verkligen en svår stund för gud va roligt men framförallt fint och mysigt de verkar ha haft!

Nu ska vi alla börja spara till en resa tillsammans och till en i sommar efter studenten, hej nudlar!! I helgen blir det party trots att det fortfarande känns som tusen knivhugg i mitt bröst, hjälp!

På onsdag fyller jag åt, tårta och paket, wiho, något som gör min vardag som just nu inte är speciellt kul pga revbenet lite bättre.

Natti!

PS!
Klockan är över tolv, grattis Camilla! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0