Alla hjärtans helg

Jag har haft en super bra helg! I fredags var jag med mina favoriter och som mickis skrev... det känns så sorgligt att veta att det inte kommer vara samma sak i höst, nej slå bort dumma tankar, nu ska vi ju ha kul! Jag drack lite för mycket vin och lekte Charlotte Perelli med uppknäpta byxor, då vi ätit fööööör mycket och dom inte gick igen (notera att jag hade skärp när jag kom)


I lördags köpte jag nya underbara party skor och sedan var jag i ishallen hela eftermiddagen och halva kvällen innan jag och henkan drog till Heron City med mammas bil och körde hela vägen dit och hem på fyrans växel (feman fick vi inte i). Vi mötte Adde och Therese där inne... åkte hem och låg i soffan övervägde att gå ut med Jess the mess men nej, jag orkade inte!

Idag har jag i vanlig ordning spenderat eftermiddagen i en ishall på tyresö kollandes på min pojkväns lag som han tränar... det var en jävligt spännande match (första slutspelsmatchen, man måste vinna för att gå vidare) och dom vann!! På onsdag möter dom Djurgårdens 94er, ett elitlag... spännande.

Imorgon ska jag leka lite med min sjuka lillasyster efter skolan, hon är underbar min lilla bebis, jag träffar henne allt för sällan, jag måste skärpa mig.


Några av världens mysigaste tjejer

Kärlek i mängder

Ehm, vinet som talar? Äsch jag är iallafall glad!

Jag leker Charlotte Perelli (Jag vet att jag lovat att öva in hela rutinen tills nästa gång vi ses)

Kommentarer
Postat av: Jess

haha fick jag bli the mess för att jag är så fruktansvärt spontan vissa kvällar? ;)

2009-02-16 @ 11:03:55
Postat av: tilda

Ohhh nej, jag älskar den där spontaniteten, det blir alltid roligt när man umgås med jess the mess!

2009-02-16 @ 22:04:41
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Jess

sötnos <3

2009-02-17 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0