Bullet

Onsdag idag då, halva lovet har gott, jag är fruktansvärt uttråkad och insåg just att det idag är en en vecka kvar till jag smacka upp en tatuering på min kropp, spännande! Förövrigt så är jag så fruktansvärt skidsugen att det inte är sant, jag skulle åkt igår, tagit natt tåget upp bott två nätter hos Mickan och en hos familjen Palm, men under tiden som jag höll på att vela tog biljetterna till tåget hem slut... typiskt mig, vela så länge att det sen är för sent!  Så kvällen igår spenderade jag med att tjura i soffan och åtskilliga gånger berätta för B att de här var det värsta lovet jag haft i hela mitt liv och att det är så här jag kommer minnas mitt sista sportlov... han påminde mig flertalet gånger om att det faktiskt var jag själv som valt att vara hemma i år från första början... han har så rätt tyvärr men inte kunde jag veta att det var så här tist att spendera ett helv lov hemma (jag har ju inte vart hemma ett lov på typ fyra - fem år?).

Idag tog mig iallafall i kragen, jag och mamma gick runt Ringvägen med stavar klockan elva (hör och häpna). Nu har jag precis duchat och tänt en brasa, iskallt här inne. Ska tröstshoppa lite saker på nätet och ligga i soffan och kolla på film resten av dagen och klockan halv sex blir det kyckling middag hos mamma, great!  

Just det B:s lillasyster fyller år idag också och igår när jag inte hade något att göra gjorde jag i ordning ett litet kort till henne
(med tema HSM som hon älskar) som jag har mailat upp till henne!

 
Felicias kort och mitt snömonster som här gjort sitt livs vurpa i world cup backen i Åre för typ tre år sedan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0