en liten stund ur livet

Mickis, jag, Carl och Teo åkte till Haninge efter skolan för att jag och mickis skulle förnya våra pass. När vi kom dit bestämde vi oss för att äta på donken innan vi gick till polis stationen. 15.03 går vi in genom dörren hos polisen... 15.00 stägnde passköret... kan bara hända oss oplanerade människor, suck.

Förövrigt har studentsakerna kommit, gosch det är verkligen nära nu, tror inte jag själv förstått att jag om fyra månder har tagit stundenten. Idag pratade jag också med syon om livet efter gymnasiet, vad jag ville göra och så... jag satt som ett frågetecken, jag vet ingenting, jag är delad.

Undra om min oro som jag känner dagligen ligger i att jag inte vet någonting... att jag om mindre än ett halvår är fri att göra precis vad jag vill, men fortfarande knappt ägnat en timma på att ta reda på vad det faktiskt är... jag känner min stressad, som om någon långsamt kväver mig, vem är jag och vart ska jag ta vägen... kanske borde jag lära känna mig själv.

Jag har syndat, ätit en hamburgare och nu ska jag äta en semla... suck ibland så. Jag ska ut och vandra en sväng nu och sen försvinna in i filmens värld (som marie skulle sagt det) och bara vara någon annan, för en liten stund.


Kommentarer
Postat av: m

Fy satan vilken härlig dag de lät som. ;) visst är de bra skönt att få vara det iblad! =)

2009-02-10 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0