popcorn is the best!

Igår fyllde mic pic år, nästa vecka ska vi fira, grattis igen sötnos!

Igår hade vi jordens party för fyra här hemma hos oss, vi åt tacos, skrek åt melodifestivalen floppar, drack, jag och tessan körde vår traditon Y.M.C.A dansen, drack lite till, henrik hade sönder en av våra köksstolar (hela ryggen lossna), vi drack lite mer och jaaaa käkade nattmat runt klockan tre bestående av tacos för de andra och tacos med köttfärs och beasås för mig, super gott, klockan fyra slutade kvällen och jag stupade i sängen direkt.

Nu ska jag ligga i soffan hela dagen och äta popcorn och dricka coca cola hela dagen och titta på filmer innan jag ikväll ska iväg till pappa och äta middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0