Problems in paradise

Åh varför vill jag så himla mycket och varför kan det aldrig bli som man vill, alltid saker som ska strula till planerna! Jag som hade en helt bombsäker plan, att vi skulle åka till Åre imorgon natt och komma hem lördag eftermiddag. Men inte då, det blir aldrig som man tänkt sig! B kan inte vara ledig onsdag och jag kan inte komma hem söndag så nu sitter jag här och försöker dunka vett i mitt trötta huvud som råkade vara vaket till klockan sex, tittandes på Oscarsgalan imorse.

Åh nu ska jag gräva ner huvudet i sängen, jag är trött och tycker faktiskt att B kan offra sina planer den här gången!

Mitt i all misär är min kamera också pajjko, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0