Tildas bekymmer

Idag är ingen vanlig dag för det är Camillas födelsedag hurra, hurra, hurra!

De senaste två dagarna har jag jobbat nästan sju timmar projektarbete, jag kämpar på med mitt revben som förresten fortfarande gråter. Imorgon fyller jag år och hela min klass plus den andra klassen ska in till stan för att besöka något men jag som fortfarande har så ont i revbenet att jag bara vill gråta hela tiden ska nog ta och uppsöka en läkare, mest för att få starka jävla alvedon utskriva och kanske även få ett jävla svar på hur länge man brukar känna sig så här! På kvällen sen ska jag iallafall äta med min familj och mormor, super mysigt, inte allt för avancerat!

Jag är så hungrig att jag snart dör just nu, sen är jag äckligt trött och ganska så väldigt stressad, samtidigt som jag biter mig i läppen för att inte gråta... nej suck nu ska jag hänga mig från loftet!

PS! Kom precis från skolan bara det är väll en anledning till att vilja hänga sig!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0