gratitude

God dag! Idag har jag storstädat halva huset, varit på "vårdis", mamma har köpt lite nytt smink till mig och sist men absolut inte minst så har jag bokat min tatuering idag! Så om mindre än två veckor klockan 10.00 smäller det, satan vad ont det kommer att göra, men fy tusan vad snyggt det kommer bli!

Ett litet enkelt hjärta på handleden som kommer påminna mig livet ut om vilka underbara vänner jag hade (förhoppningsvis fortfarande har) under gymnasietiden. Det här hjärtat kommer alltid påminna mig om dom och om hur kul vi hade och vilken otrolig tur jag haft som fått lära känna dessa underbara människa. Hjärtat kommer påminna mig om hur de här tjejerna åtskilliga gånger räddat mig från att trilla och slå mig hårdare än jag ibland gjort, men framför allt står mitt hjärta för vänskap, kärleken & tacksamheten jag känner till dom, för mig är det äkta kärlek... vad kan bli bättre än att kunna titta ner på handen och veta att man aldrig är ensam... ingenting!

Nu vart jag lite sentimental när jag pratade tatuering... vi ska ju snart skiljas åt, men nej jag knuffar bort de där tankarna idag också, jag tar det som det kommer.

Ikväll ska jag iallafall på bio
med min syster och med min tredje syster (ja bulans lillasyster är ju numera som min syster hon också) Jag har också fått en lillebror på köpet, jag som aldrig trodde jag skulle få en bror har nu också en sån, det är inte illa! Förutom en himla massa syskon har jag också lyckats skrapa ihop två mammor och tre farsor... jaaaa det är ju inte riktigt så men de alla vill mamma/pappa mig ibland, men jag gillare (för det mesta!)


Kommentarer
Postat av: Jess

sötis! =)

jag kommer aldrig låta någon sticka en massa nålar i mig, men ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, med eller utan tatuering ;)

<3 kärlek

2009-02-20 @ 18:40:12
Postat av: tilda

hahaha! det räcker mer än väl för mig sötnos!

2009-02-21 @ 11:47:46
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0