Down there

Jag känner ingen ork just nu, vad händer? Igår var jag super pepp på allt, idag har jag nått botten. Jag känner mig blek, ofräsch, trött, stressad, uttråkad, vardaglig, inte lika glad som jag brukar vara och så klart så känner jag att dygnet har färre timmar än det brukar ha..

Jag och sara sitter och gnäller hos varandra, inte första gången den här veckan. Så här kan det se ut;

Sara , säger:

när vi gick på jullov hade vi en sovmorgon på vårat nya schema, men den har dom tagit bort nu, så jag bara älskar skolan!

Sara , säger:

härligt

Tilda säger:

hahah mitt nya schema är också jätte dåligt!

Tilda säger:

mitt förra var sketa bra men nu ere ner i helvetet typ

Sara , säger:

haha vi får ta oss igenom helvetet tillsammans!

Nej ibland får jag down perioder likt denna då är det ända som kan pigga upp mig glada vänner, en mysig pojkvän, underbar familj och kanske ett par nya skor?


Kommentarer
Postat av: Sara

jag bara älskar skolan! å jag har inte ens varit där ännu, wohooo!

tur jag har dig <3

2009-01-08 @ 23:32:08
Postat av: tilda

haha! Du är bara för rolig, skolan is awesome! ;D Love!

2009-01-08 @ 23:54:50
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0