Första januari 2009

Jag har det så himla skönt, jag vill aldrig åka hem till verkligheten.. jag älskar det här livet!
Idag så har vi varit ute och glidit runt, ätit lunch på min favorit restaurang Broken, gått lite i affärer, tagit en lång och rask promenad i den friska luften och nu ligger jag under ett täcke i soffan och tittar på när henkan och anton spelar tv spel. Ikväll ska vi äta pizza, sen ska vi mysa framför Victorias Secret fashion show..

Imorgon är det en massa skidor som gäller, åh vad jag längtar. På eftermiddagen blir det Wallmans show på Dippans afterski, ska tydligen vara grymt bra. På lördag är det tillbaka till verkligheten.. slut på friden, dags att göra ett psykologi arbete och sen köra igång sista terminen på gymnasiet, spännande. Men samtidigt längtar jag lite till rutinerna.. känns som jag kommer lyckas med mina nyårslöften i år, jag har fått ny energi.. innanför dörren hemma står mina nya träningsskor och mina nya träningskläder, det ska gå.

Jag saknar er babes känns som jag inte sett er på en evighet. Om det inte vore för er, skulle jag inte åka hem, aldrig någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0