Hämnden

Idag tog jag fyra tåget in till stan med min mamma där vi gick till Sergel, vi tittade länge och försökte bestämma vilken film vi skulle se och konstaterade båda två att alla bio filmer nu för tiden är upp mot tre timmar och börjar klockan nio, bor man i Nynäs.. ja då går det inte. Vi bestämde oss därför för att se Wallander "Hämnden", jag är inte ett jätte fan av Wallander, mer ett Beck fan men det här Wallander filmen var väldigt väldigt bra och riktigt spännande! Innan åt vi också middag vi åt på en restaurang där det fanns mongolisk/kinesisk/suschi buffe så gissa om jag höll på att sprängas när jag gick till bion, vi fick ju dessutom halv springa... varför äter man alltid för mycket när det är buffe?

Nu har jag legat i soffan en stund och njutit av att jag fram till måndag inte har något skolarbete jag verkligen måste gör, det känns så skönt, det är ju första gången på hela förra terminen!

Nu ska jag hoppa ner i sängen ochnjuta av några avsnitt på Therese's Desperate Housewifes box och sen ska jag sova, imorgon ska jag stor städa och gå på hockey och på söndag ska jag på musikal, wiho!!

Kurtan har skaffat sig hund, villa vid havet och riktigt schysta kläder i mellan åt, nu på äldre dagar i den nya filmen, dessutom är han lite extra brunbränd i ansiktet, försöker de göra Wallander yngre?  
(Dock framgår det inte av bilden ovan, eller jo hunden förståss!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0