Hemma hos oss

Igår 16.00 - Min pojkvän städar toaletten, tar det till nästa nivå och tar även bort sitsen för att tvätta av den (då jag åtskilliga gånger berättat hur mycket bakterier det finns i en toalett, som man faktiskt inte ser)

18.30 - Henrik är på hockeyträning ja går in i badrummet, tittar på sitsen som ligger på golvet och på den kalla porslins stolen utan sits, konstaterar att det går fort att kissa, sätter inte dit stole, fryser om rumpan.

20.00 - Går för att kissa återigen, fortfarande ingen hemma... tittar på sitsen på golvet igen kollar på toaletten, konstaterar att jag egentligen bara kan lyfta dit den på 2 sek föra in piggarna i hålen i toaletten, tänker; "Henrik tog ju för fan loss den".. fryser återigen om rumpan.

21.00 - Henrik hemma.. går in i badrummet..
jag - HENRIK?!
h - jaa?
jag - kan du komma och sätta tillbaka toalett sitsen?!?! 
h - kan du inte göra det själv?!?
jag - nej jag vet inte hur man gör!
h kommer in i badrummet... tittar på mig..
h - hur många gånger har du varit på toaletten sen jag gick?
jag - ... två?
h - hur många gånger har du tänkt; "Jag kan sätta tillbaka sitsen, men henrik tog loss den så jag struntar i det"
jag - ... ehm..en? 
h - vetu vad? Där på golvet kommer sitsen ligga tills att du sätter tillbaka den
jag - ehm.. åh... (mummlar) kissar återigen och fyser om rumpan!

Idag 14.43 - sitsen ligger fortfarande på badrumsgolvet.. undra hur länge detta ska pågå jag tänker inte ge mig.


Kommentarer
Postat av: iza

Hahaha! Vad söt du är :D

2009-01-18 @ 19:09:56
URL: http://izabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0