I'm alive

Jag lever, men i några dagar har jag tänkt; "Om jag vaknar imorgon då är jag jävligt tacksam!" Jaa ioförsig för att kunna vakna behöver man sova.. vilket jag inte kunnat göra på tre nätter. Nu mår jag bättre, jag är iallafall tillräckligt pigg för att kunna sitta upp.. ungefär. Den här smärtan önskar jag inte min värsta ovän, vem visste att en iflamerad blindtarm kunde göra så ont! Jag har haft tur i oturen iallafall, det är inte akut vilket betyder att jag inte behöver operera, tack gud för det!

Idag ringde Adde och Therese från Thailand.. de var ute på krog och festade med någon kompis... de verkade ha helt sjukt kul "KOM HIT, VI SAKNAR ER, KOM HIT" guuud vad jag skulle vilja! Det finns ju inga människor som vi har så roligt med som med dom och faktum är att det är tomt här hemma och vi saknar er! När dom kommer hem ska jag lägga fram ett förslag om att boka en resa till nästa år för jag vill verkligen, det vore perfekt.

Nu ska jag se SATC och sova, jag är helt slut.. Imorgon planerar jag på att göra Camilla och My sällskap, mys. Jag måste bara säga att min pojkvän är underbar som tagit hand om en ynklig och känslig mig i flera dagar och att det verkligen visar sig vilka som är ens riktiga vänner i vissa stunder.

Puss


Kommentarer
Postat av: Erica,

härligt att du lever!

2009-01-15 @ 22:03:56
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0