Kääääääärlek

Jag älskar att umgås med killar, det är så underbart att umgås med dem, så enkelt. Jag är så fruktansvärt tacksam att jag har så många underbara kill kompisar som ständigt ställer upp och som alltid backar upp en. Vi tjejer hugger varandra i ryggen jämt, varför.. killar är så enkla att umgås med, det är aldrig några problem... jag önskar tjejer kunde behandla varandra så som killar behandlar andra killar med respekt och med kanske inte fullt så mycket skitsnack som vi tjejer gör... nej vänskap mellan en tjej och en kille det är speciellt och för mig som sagt problemfritt och enkelt, precis så som vänskap ska vara...


Några av mina riktigt söta kill kompisar och min pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0