Musikal

Idag har jag varit med Felicia på High school musical musikalen på Göta Lejon, Felicia älskar HSM och jag är ju lite tompig och gillar det också så jag får gå med henne när det är något sånt som gäller, ingen annan vill ju och jag mer än gärna offrar mig, så idag såg vi musikalen vi fick en varsin biljett till i julklapp. Jag tyckte musikalen var jätte bra det är ju alltid en upplevelse att gå på Göta Lejon och se en musikal oavsett om man är gammal eller ung, gillar HSM eller inte, det är sjukt kul att gå på musikal!

Vi åt en ordentlig lunch innan vi gick på musikalen, jag åt en underbar pasta med oxfile i en god röra. Jag hann också shoppa lite innan, jag köpte en creme vit kort skinnjacka i biker modell och ett par underbara svarta kostymbyxor, jag är kär i båda!

Nu ligger jag och tittar på Desperate Housewifes och dricker champagne tee, snart är det säng dags, imorgon börjar en ny vecka!

Andreas och Therese om ni läser det här, vi saknar er... nu får ni faktiskt ta och komma hem, det är inte så kul här hemma när ni är borta i en evighet.. när ni kommer hem är det party!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0