Underbar hälsning från Thailand





















Idag damp detta kort från Thailand ner i lådan här hemma i kalla Sverige! Kortet inleds med "Hallå Blekfisar", jag känner bara nu hur otroligt underbart bruna de kommer att vara, speciellt Therese. Usch jag vill inte titta på kortet, äcklig vit sand, äckligt blått vatten och på baksidan av kortet står det något om snuskiga paraply drinkar... usch usch usch (märks det att jag är svartsjuk?) Nu pryder iallafall kortet vårt kylskåp... varje gång jag öppnar kylen ska jag påminnas om Thailand... nej jag är inte bitter! Jag hoppas Adde och Therese har haft det underbart och snart ses vi.. då ska det planeras resor tillsammans! Vem vet kanske är det nästa år jag som skickar ett kort hem till mamma och pappa som de kan ha på sina kylskåp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0